Dr. Sarah Johnson

Станислав Ковачки

психолог

Организация

ЧОУ „Милеа“

Представяне

Станислав Ковачки е психолог в ЧОУ „Милеа“ и терапевт в „Зоната – Милеа“. През 2016-та година завършва тригодишна бакалавърска степен по Психология. Между 2016-та и 2019-та година извършва психосоциална работа в дом за възрастни хора, и работа с хора в неравностойно положение в собствените им домове, Лондон. През 2020-та година постига магистърска степен по Когнитивна Невронаука и Невропсихология от университета Есекс, след което се връща в България и става част от ЧОУ „Милеа“. До момента е придобил опит в сферата на хипнотерапията, логотерапията и екзистенцанализата.

Лекция

Образованието няма редове

Петък, 20 март
15:00 - 15:30
Детска градина и Училище

Настоящата лекция представя интегративен модел на обучение за деца със СОП. Училище „Милеа“ е първото общообразователно училище, което предоставя инклузивна среда, собствен образователен модел, съчетаващ държавни образователни стандарти и изисквания, и интегриращ творчески занимания, ритъм, музика и сензорно-интегративни елементи на преподаване в успешен обучителен процес. Ще бъде представен случай, при който обучителни и терапевтични подходи значително подпомагат цялостното състояние и функциониране на детето в академична и социална среда. Съществуват множество примери за изначално противоречивата училищна система, част от които ще бъдат изложени чрез логотерапевтичен похват. До какво води тази система? Подчертава ли индивидуалността и свободната воля? Позволява ли здравословни взаимоотношения между участниците в тази система? Последвалата интерактивна игра с публиката ще се опита да идентифицира неловките методи за поставяне на етикети и улавяне на дефицити. Вникнем ли в общоприетите техники за моделиране на поведение, „положително и отрицателно подкрепление“, мигновено забелязваме дългосрочните негативни последствия. Нужно е ново разбиране за значимостта на връзката с децата в академична и терапевтична среда. Науката демонстрира, че децата с особености в развитието имат същата способност да се привързват като всички нас, но днес съществуват разнообразие от възпрепятстващи вътрешни и външни фактори. Без изграждане на междуличностна връзка на честност, доверие и подкрепа, образователно-възпитателният процес винаги ще остава непълноценен. Тази лекция ще Ви запознае с конкретни методи и насоки за свързване с невротипични и невроразнообразни деца, акцентиращи и укрепващи тяхната способност да творят, да преживяват, и да понасят трудностите.

за контакти: events@logopedia.bg

© 2025 logopedia.bg