We can't find the internet
Attempting to reconnect
Something went wrong!
Hang in there while we get back on track
Конференция Приложна Логопедия
Арпи Масихи е магистър логопед с над десет години опит. В момента е асистент в катедра „Логопедия“, Факултет по науки за образованието и изкуствата, СУ „Св.Климент Охридски“.
Д-р Брайнова е практикуващ логопед и асистент в катедра „Логопедия“, Факултет "Обществено здраве, здравни грижи и спорт", ЮЗУ „Неофит Рилски“ гр.Благоевград
Приемане и регистрация на гостите в конференцията
Официално начало на конференцията
Детските когнитивни метафори - езикови грешки или повторение на историческото детство на човечеството... Методика за изследване на детското разбиране на метафората.
Представяне на KID-ART – метод за анализ и оценка на детската рисунка в предучилищна възраст
Същност, специфики и диференциране на дисграфия и дизортография - основни принципи при овладяването на българския език
Време за освежителни напитки
Комплексна оценка на праксис, рефлекси и сетивност
Диагностични аспекти на заекването, базирани на доказателства
Диагностична стратегия при пациенти след изкаран инсулт в болнична/следболнична среда и кабинетна/домашна обстановка
Ням-ням-ням...
Съвременни тенденции за връзката дисфагия - логопедия
Нарушения на сензорната преработка и дисрегулация в храненето - диференциално значими фактори в диагностиката и терапевтичното планиране.
Индикации за къс френулум и неговото отражение върху развитието на детето.
Време за освежителни напитки
Медицинските подходи към проблемите в развитието в помощ на логопедичната работа
Споделяне на реален опит и сътрудничество между Логопед и Миофункционален ортодонт
Демонстрация на специализирано оборудване
Арпи Масихи е магистър логопед с над десет години опит. В момента е асистент в катедра „Логопедия“, Факултет по науки за образованието и изкуствата, СУ „Св.Климент Охридски“.
Д-р Брайнова е практикуващ логопед и асистент в катедра „Логопедия“, Факултет "Обществено здраве, здравни грижи и спорт", ЮЗУ „Неофит Рилски“ гр.Благоевград
Емоционалният свят на децата
Съвместната игра между терапевта и детето. Има ли място психомоторния метод в логопедичната сесия?
Социално-емоционално развитие и темите в детската игра. Из живота на логопеда с клинични случаи.
Време за освежителни напитки
Интегриран подход при прилагане на иновативни терапевтични и паратерапевтични методики за включване на родителите като ко-терапевти в терапевтичния процес на деца с разстройства от аутистичен спектър (РАС) и подобни нарушения в България
Методи, средства, анализ и резултати от комбиниран терапевтичен подход с мултидисциплинарен екип при работата с две деца на сходна възраст, но с различни диагнози (дете с рядка хромозомна аномалия и дете с екранна зависимост)
ХАДВ vs. задържани/неинтегрирани първични рефлекси. Симптоми и възможности за въздействие
Ням-ням-ням...
Орофациална миофункционална терапия
Остеопатични техники в помощ на логопедичната терапия
Когато тялото говори без думи.
Как да направим родителите свои съюзници в терапевтичния процес
Представяне на продукти и услуги
Навигация в зоната на професионалното изчерпване
ABA техники в помощ на логопедичната терапия
Обратна връзка от оралномоторна и миофункционална диагностика и терапия - оформяне на устен и писмен доклад.